neyann - komentarze

Witam po obozie!!!!! Bylo naprawde zajebiscie!!!! Misia ma czego zalowac!!!! Opowiem wszystko potem, bo teraz pisze ta notke na chybcika [jestem w kafejce]. POZDROWIENIA DLA:
+ SYLWEK: Dziekuje Tobie za wszystko, co zrobiles; za to, ze potrafiles rozsmieszyc Danie, za to, ze byles tam gdzie trzeba. Za to, ze sie zmieniles. Kocham Cie!!!
+ DANIA: Thank U for beeing my BIG sister! Thank U for understanding me. Thank U for Ur good word and for Ur love. Thank U for loving me. Thank U for ALL what U did to me!!! U are the best!!!!!! =*
+ TOBI: Thanks for Ur smile. Thanks for Ur love. Thanks for this beautiful music which U play. Thanks for Ur support. Thanks for all. I LOVE YOU TOBI!!!!!!
+ LESZEK: Chociaz, ze troche namieszales w mojej glowce nadal za toba tesknie!!! Spotkajmy sie jak najszybciej!!!
+KACZOREK: Za to, ze zostawiles pilke na obozie. Za to, ze mnie przytuliles, kiedy tego potrzebowalam. Dziekuje!!!
+ ANDRZEJ: Last but not least!!! Andrzej jestes super!!! Najlepszy na swiecie!!! Zobaczysz - wszystko sie ulozy, i to predzej niz myslisz!!! Dziekuje za wsparcie, dziekuje za wszystko!!! Do zobaczenia na turnieju =P

Imię:

Wy¶wietlaj emotikony w komentarzu

Lista emotikonów

Tak napisali inni:
13.06.2008 :: 19:57 :: nat-224-11.man.bydgoszcz.pl

gh

hg
13.06.2008 :: 19:56 :: nat-224-11.man.bydgoszcz.pl

l

11.07.2005 :: 14:59 :: cache-frr-aa10.proxy.aol.com

Dania

Hey, it's me again!
I forgot... would you translate what you wrote to the others?plz
Luv ya!
Dania
11.07.2005 :: 14:56 :: cache-frr-aa10.proxy.aol.com

Hey Lil'sister! Thank U so much! U know what...? I'm sitting here, stareing at the computer and I'm crying just because of reading your words and missing you so damn much! I wanna say thank U, too:
Thanx for being my Lil'sister, thanx for writing so many lovely words, thanx for having a great time in the camp and thank you for just being there for me!!!
I love and miss you so damn much!!!
Hope to see U soon!
And SYLWEK, LESZEK, KACZOREK and ANDRZEJ, if you'll read this: I miss and love you, too!
Hope to see everyone of U again!
bye
BIGsister:-) *Berlin Rulez*
10.07.2005 :: 18:19 :: zu74.internetdsl.tpnet.pl

sylwek

Ania Danke !!!! za to ja za tob± tęsknie...do zobaczenia znów
Talk.pl :: Wróć